هتل های مشهد
نوشته شده توسط : maryam
هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل چهار ستاره ایران تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و دنج می باشد. برای کودکان زیر پنج سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 دارای رستوران هایی با کیفیت خوب است که با غذاهای متنوع اماده پذیرایی از مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 164 اتاق و آپارتمان های دو خوابه می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 تا حرم به اندازه پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و داخل هر اتاق , رستوران و... اشاره کرد.


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد نوروز 95 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد نوروز 95 در یکی از قدیمی ترین خیابان های تور مشهد نوروز 95 واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی تور مشهد نوروز 95 نزدیک می باشد. هتل لاله تور مشهد نوروز 95  101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است.


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: